Putovanja u srcu

Mesto gde razmenjuju informacije oni kojima su putovanja u srcu
Danas je Petak, 09 Oktobar 2026, 17:39

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 735 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Autor Poruka
PostPoslato: Utorak, 14 Novembar 2023, 22:52 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka
https://youtu.be/8XQYz7JKjWI?si=A81FAP3dtKqGGzIB


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Sreda, 15 Novembar 2023, 16:53 
Nije prisutan
Pomoćko
Pomoćko
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sreda, 20 Avgust 2014, 23:28
Postovi: 21468
Lokacija: Ministarstvo za odnose sa javnoscu RP
Pol: Seka
Ako nekoga interesuju slike sa izlozbe "Ermitaza" i malo slika Kapadokije- postavih na podforume...

_________________
svuda podji, na tasos dodji!

SlikaSlika SlikaSlikaSlikaSlika


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Sreda, 15 Novembar 2023, 17:06 
Nije prisutan
Pomoćko
Pomoćko
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sreda, 20 Avgust 2014, 23:28
Postovi: 21468
Lokacija: Ministarstvo za odnose sa javnoscu RP
Pol: Seka
Ode nam i Laus...Slika

_________________
svuda podji, na tasos dodji!

SlikaSlika SlikaSlikaSlikaSlika


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Četvrtak, 30 Novembar 2023, 20:47 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Poslednji put menjao milenaidaki dana Subota, 30 Novembar 2024, 16:48, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Četvrtak, 30 Novembar 2023, 21:24 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka
https://youtu.be/5Mrz8t0FCIc?si=Mwc4L4cCUigrDGnQ


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Petak, 05 April 2024, 15:50 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 14 Maj 2024, 15:48 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Četvrtak, 14 Novembar 2024, 16:16 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Hymn to Love
(English translation of the French Lyrics by Edith Piaf)

The blue sky over us may fall
And the Earth may well collapse.
I don’t care about anything if you love me.
I do not care
As long as love floods my mornings.
As long as my body quivers under your hands.
I don’t care about the problems
My love, since you love me.
I would go to the ends of the world.
I would get dyed blonde.
If you asked me
I would go and get the moon.
I would go and steal the fortune
If you asked me
I would deny my homeland.
I would deny my friends.
If you asked me,
You can laugh at me,
I would do anything.
If you asked me…
If one day life tears you away from me…
If you die, and you are far from me,
I don’t care about anything if you love me.
Because I would die, too.
We will have eternity for us
In the blue of all the immensity
In the sky, no more problems.
My love, do you think we love each other?
God unites those who love.

-Edith Piaf and Marguerite Monnot 1950


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Subota, 30 Novembar 2024, 16:51 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Subota, 30 Novembar 2024, 16:55 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Subota, 30 Novembar 2024, 17:00 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 31 Decembar 2024, 13:29 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka
Godišnja playlista na Play radiju za 2024. za igranjac i dobru zabavu!

https://www.playradio.rs/promo.php?id=46


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 31 Decembar 2024, 14:54 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka
Da li je za pevačicu važnije kako izgleda ili kako peva! Pa kako peva, naravno! Probudite se!



Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 05 Avgust 2025, 10:57 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka
Bila na koncertu i fantastično se provela, kao da sam bila u bajci i svaka im čast, 3 sata su svirali! :clap: :romance-heartsfade: :romance-heartsthree: :romance-hearteyes: Napokon nešto i za mene u ovom gradu od koncerata. Ranije ih nisam toliko slušala, ali oni su uživo odlični, Axl malo promenljivo peva, ali to je njekova karakteristika.

https://www.youtube.com/watch?v=plP04-9 ... rt_radio=1

Guns N’ Roses - Sweet Child O' Mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything was as fresh as the bright blue sky (sky, sky)
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I stared too long, I'd probably break down and cry

Woah, oh, oh, sweet child of mine
Woah, oh, oh, oh, sweet love of mine

She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I'd hate to look into those eyes and see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm, safe place
Where, as a child, I'd hide
And pray for the thunder and the rain to quietly pass me by

Woah, oh, oh, sweet child of mine
Woah-woah, oh, oh, oh, sweet love of mine
Woah, oh, oh, oh, sweet child of mine (ooh, yeah, yeah)
Ooh, sweet love of mine


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 05 Avgust 2025, 11:25 
Nije prisutan
Rođen spakovan
Rođen spakovan
Korisnikov avatar

Pridružio se: Petak, 29 Avgust 2014, 12:39
Postovi: 18981
Pol: Seka
Suze mi išle onda, idu mi i sada...

https://www.youtube.com/watch?v=ZVsA9OZ ... rt_radio=1

November Rain

When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same?
Nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold November rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain, ooh yeah
Love is always coming, love is always going
No one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin' in the cold November rain
Do you need some time on your own?
Do you need some time all alone?
Ooh, everybody needs some time on their own
Ooh, don't you know you need some time all alone
I know it's hard to keep an open heart
When even friends seem out to harm you
But if you could heal a broken heart
Wouldn't time be out to charm you?
Oh, oh, oh
Sometimes I need some time on my own
Sometimes I need some time all alone
Ooh, everybody needs some time on their own
Ooh, don't you know you need some time all alone
And when your fears subside
And shadows still remain, oh yeah
I know that you can love me when there's no one left to blame
So never mind the darkness, we still can find a way
'Cause nothin' lasts forever, even cold November rain
Don't ya think that you need somebody?
Don't ya think that you need someone?
Everybody needs somebody
You're not the only one


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 735 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 45, 46, 47, 48, 49

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je prisutan

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  

Pokreće ga phpBB® Forum Software © phpBB Group
Putovanja u srcu © 2014-2026.